środa, 6 marca 2013

"Jesteś następna..."


Tytuł: "Śmierć na parkiecie"
Tytuł oryginału: "Dead on the Dance Floor"
Autor: Heather Graham
Wydawnictwo: MIRA Books
Ilość stron: 416
Okładka: miękka
Tłumaczenie: Michał Jankowski
Rodzaj: Kryminał




 Hymm.. witam serdecznie na moim blogu, wszystkich tych którzy chorują na 'mólstwo książkowe', jak i tych, którzy są tu jedynie okazjonalnie, przez przypadek.
Wybaczcie mi wszystkie błędy i nieścisłości, ale nie jestem wprawną blogerką. Trafiłam tu przez przypadek, ale mam zamiar zostać na dłużej.
Moim celem jest pokazanie Wam świata moimi oczami, oczami widzącymi i niewidzącymi.
Na początek zacznę od tej pozycji którą skończyłam w najbliższej przeszłości- "Śmierć na parkiecie" Heather Graham. Powieść ... wielce interesująca, moim skromnym zdaniem, oczywiście. Podrzuciła mi ją znajoma ze słowami: Przeczytaj, nie pożałujesz". Nie żałuje przeczytania żadnej powieści. Nawet takich, które świetnie usypiały po 2 zdaniach. Dlatego wzięłam. I bardzo dobrze zrobiłam.
Jeśli tak jak mi, szykuje się Wam spokojny weekend, to polecam serdecznie.

Lara Trudeau jest królową parkietu. Pomimo dojrzałego już wieku zachwyca urodą, wdziękiem i porywa w tańcu. Jako osoba publiczna, ma wielu znajomych. Dzielą się oni na tych co ja uwielbiają i tych, którzy jej szczerze nienawidzą. Ta granica rozrysowuje się dość intensywnie, ponieważ Lara, jako prawdziwa Królowa Lodu pomiata plebsem. Jej życie jest wprost sielanką, wszyscy jedzą jej z dłoni, słuchają jej poleceń. Opływa w morzu pieniędzy, ciągłych pochwałach i słowach uwielbienia. Idealnie, czyż nie? Współcześni magnaci, siła tańca, młodzieńcza energia, słoneczna plaża, alkohol. Czego jeszcze potrzeba? Oczywiście, ze morderstwa. Kto gnie? Cudowna Lara Trudeau. Dlaczego? Motywów mnóstwo, podejrzanych również. Nie byłaby to sprawa niesamowita- krótkie śledztwo, mała notatka, przypuszczalny winny. Owszem... ale Lara umarła w tańcu, zasnęła płynąc w takcie muzyki... Moment przed tą"pięknej śmiercią Lary" Shannon słyszy słowa: 'Jesteś następna'.
O czym tak naprawdę jest ta powieść? Przeczytaj ..

Dobrze skonstruowany kryminał, pełen zwrotów akcji, niespodziewanych wydarzeń. Ale... bardzo podobny do wielu. Gdyby nie wielce interesująca postać główna, raczej niewiele by mnie ta książka obeszłą. Shannon- to niesamowita kobieta... pełna zawirowań, tajemnic, niespodzianek?
Zapewne wciąga, pozwala zapomnieć o tym gdzie mieszkasz .. jak się nazywasz. Ojj, jeśli czytałeś kiedykolwiek coś w życiu, to wiesz co mam na myśli .. to książka- wyzwala.

Miłej lektury. :))


2 komentarze:

  1. mhm... cóż w obecnych czasach naprawdę ciężko wymyślić coś zupełnie nowego, nietypowego ;)

    dodaję do moich ulubionych geniuszu ;*

    i wyłącz kody błagam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis naprawdę zachęcający ;) Sięgnę po taką lekturę przy najbliższej okazji (uwielbiam taki dreszczyk emocji) .

    OdpowiedzUsuń